Create your own banner at mybannermaker.com!

Disclaimer

Pihak kami tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini serta tidak boleh ditafsirkan sebagai ejen kepada, ataupun syarikat. Maklumat yang dikumpulkan adalah bagi tujuan rujukan umum sahaja. Kami sentiasa berusaha untuk menerbitkan maklumat/bahan/artikel yang lebih diyakini dengan setepat dan secepat mungkin, namun ia tetap masih tanpa jaminan. Pihak kami tidak membuat apa-apa pernyataan atau waranti berkenaan dengan blog dan maklumat dan bahan terkandung dalam blog dan tidak akan bertanggungjawab sebarang bentuk kerugian, secara langsung atau tidak langsung, yang berkaitan atau khusus, turutan, termasuk tetapi tidak terhad kepada kerugian berbentuk kehilangan keuntungan, kepercayaan atau kerugian tak ketara yang lain.Beberapa jenama racun yang disebut sebagai contoh bukanlah satu bentuk promosi atau diskriminasi produk dan hanya sebagai rujukan semata-semata.


Monday, October 19, 2009

KITAR SEMULA BEKAS RACUN PEROSAK

Setiap bekas racun perosak yang telah kosong hendaklah dikitar semula. Itupun setelah dia dibasuh bersih melalui "Teknik Bilas 3 Kali". Ini adalah penting untuk memastikan bekas tersebut bersih dari sisa racun perosak sebelum dikitar semula. Pihak Bahagian Kawalan Racun Perosak telah mengedarkan poster yang menerangkan secara lengkap berkaitan kempen kitar semula bekas racun perosak tersebut. Poster dikeluarkan dalam 3 bahasa iaitu melayu, tamil dan mandarin.

Bagi pihak yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut berkaitan kempen kitar semula bekas racun perosak, bolehlah berhubung dengan

Pejabat Pertanian Daerah
39100 Brinchang
Cameron Highlands
Pahang
Tel: 05 4901661
Fax: 05 4901660

Bahasa Melayu




Bahasa Mandarin


No comments:

Post a Comment